Ministry of sound



Ikväll blir det utgång med några vänner. Vi ska tydligen till någon ny klubb som har premiär idag eftersom en vän fått några biljetter dit. Ska bli roligt, förhoppningsvis. Efter det bär det nog av till Park Lane där det gästas av Ministry of sound. När jag var i London sist var jag på denna klubb och det var hur kul som helst. Så jag har höga förväntningar på kvällen.

Det känns dock sådär roligt när jag brände lite för mycket pengar förra helgen, men man lever ju trots allt bara en gång. Och självklart ska man leva som om att varje dag vore den sista, även om jag inte alltid gör det. Vi tar för givet att det alltid finns en morgondag. Det har det hittills alltid gjort, och imorgon är inget undantag tycker man. Men tyvärr håller detta tankesätt inte alltid i längden. Så passa på att ha en fantastisk helg allihopa. Och oroa er inte för dagens bekymmer, det kommer nya imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0