Nyårsoutfit 2008/2009

Det nya året kommer jag att skåla in tillsammans med vänner på Marstrand. Där ska vi ha en riktigt god middag med bl.a. soppa till förrätt, oxfilé till huvudrätt och någon smarrig efterrätt! Vart och hur ska ni tillbringa nyår? :)

Är ni nyfikna på hur min nyårsoutfit kommer att se ut? Både skor o klänning är inköpt i London, men min klänning är dock mörkblå, inte röd som på bilden. Klänningen är från Elise Ryan och skorna från River Island, en affär ni måste kika in i om ni är i London. Till detta ska jag ha ett nyköpt Baglady armband med mörkblåa och gnistrande stenar, chanell örhängen, hudfärgade strumpbyxor, mörkblått naglack och självklart mitt nya i.d smink! (rekomenderas starkt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0