Årets hetaste student klänningar (2009)

Snart nalkas det för Student för en hel del glada gymnasium elever, och vad kan vara bättre än en guide till de snyggaste klänningarna som får dig att stå ut på din dag? Jag tog studenten förra året (2008) och kan lova att det var en av, om inte den bästa dagen i mitt liv. Allt var perfekt! Vädret, vännerna, vårt stora (läs största) flak, åka runt i stan och vara helt galna, gemenskapen, hela familjen samlad, champagnefrukosten, ruset när man sprang ut, studentfesten, allt! Jag kan även garantera er att ni kommer känna en hel del omtumlande känslor som kommer vara blandade med både skratt och tårar. Kan visa lite bilder ifrån min student i nästa inlägg om ni vill, så håll koll! :)


Asos


Asos


 


Nelly


La Redoute


Asos,
kostar dock runt 4000:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0