Min helg

Min fredag blev inte riktigt som planerat. Kvällen började med att en vän som skulle med ut den kvällen blev rånad på väg till en förfest! Rånad klockan 7 på kvällen, vad är det för samhälle vi lever i? Upptryckt mot väggen så att hon ramlar ner på marken. Jag är bara glad att det gick bra till slut, och att de inte förgrep sig på henne. Jävla idioter! Det värsta är ändå att två personer gick förbi när detta hände, utan att göra något. De ringde inte ens polisen. Vart har civilcuraget tagit vägen?

Jag och en annan vän gick senare ut runt 12 tiden och kvällen slutade bättre än den började. Det var sjukt mycket folk på Park Lane i fredags och vi gick in VIP, tur det! För kön var inte liten precis .. Min lördag spenderade jag tillsammans med en vän och kollade Schlager och film, och min söndag har inte precis varit händelserik. Men det kan ju också vara skönt ibland. Vad har ni hittat på?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0