Buy me a dress, love?

Burr, idag snöar det för det vildaste utanför mitt fönster på kontoret. Men egentligen ska jag inte klaga, då jag läste i Metro i morse, att det var närmre -40 C grader kallt någonstans långt upp i norra Sverige! Det blir många koppar varm choklad för dom :) Själv ska jag ta mig in till stan efter jobbet och shoppa för pengar jag egentligen inte har, det låter väl bra? "Ursäkta, går det att köpa på faktura?" Haha. Behöver nämligen något nytt och fräsht i garderoben ifall jag ska ut till helgen. Det känns som om att jag bara har massa sommarklänningar, och det funkar ju (tyvärr) inte ännu. Någon som har sett något snyggt i affären? Tror jag ska börja med en titt på Zara, dem har alltid massa fina klänningar och skor! Senare ikväll kanske jag ska träffa C, vi får se vad som händer :)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hon är så fin Eva! (:

2009-02-20 @ 18:38:31
URL: http://chicflia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0