2009

1 Januari 2009, ett nytt år. Det är helt sjukt egentligen. Hur var er nyårskväll? Tyvärr var det inte jag som var fotograf igår, så jag kan inte lägga upp några bilder ännu. Men det kommer. Nu måste jag hoppa i säng, för jag är ju en av de "lyckligt lottade" (läs  stackarna) som måste kliva upp ur den varma sängen halv 7 imån bitti och jobba. Oj, vad jag ser fram emot det. Nej ush, snälla rädda mig. Jag vill ha mer ledighet. Det är otroligt hur mycket mer man tar vara på de lediga dagarna nu när man arbetar och inte går i skolan längre. När man inser att de där sköna sommar, vinter, påsk och sportloven inte längre existerar. Oh ja, välkommen till det verkliga livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0