Första dagen med Naturdiet

Första dagen med Naturdiet var inte den lättaste. Jag började med en choklad-pulvermix till frukost runt 7. Det var inte precis det godast jag druckit. Redan efter två timmar så började jag känna av hungern. Jag har tryckt i mig tre sådana pulvermix idag och när jag kom hem runt 6 så var det sista jag kände för, att äta en till. Jag testade Allévos potatis & purjulök soppa, men den var verkligen inte att rekomendera. Det var bara slöseri med pengar. Tillslut så fick det bli en lätt sallad, bestående av isbergssallad, körsbärstomater, gurka, rödlök, paprika och lite köttbitar för att få lite mer energi. Mycket gott och mättande, men fortfarande kalorisnålt. Jag har även köpt en chokladbars som består av 200 kcal. Den ska jag äta till Lipstick Jungle ikväll som mitt 5e och sista mål för dagen. Ni har väll inte missat den nya serien på tv 3 kl 21.00 ikväll? 13 dagar to go på diet, hur ska jag klara detta!


Kommentarer
Postat av: milla

mmmm låter jammi! good luck

2009-01-19 @ 20:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0