Im coming back

Yes, äntligen! Igår kväll bokade jag min biljett till en av favorit städerna, London! Jag längtar så himla mycket att jag blir helt tokig. Oxfoord, starbucks, shopping, uteliv, sushi-stället, promenader i staden som alltid är vaken och mycket mycket mer! Jag ska dit den 12-15 februari för att hälsa på en vän, det kommer att bli så otroligt roligt. Självklart kommer jag att ha med mig min nya kamera och ta massor med kort. Men än så länge är det över en månad kvar. Jag orkar inte vänta. Men den som väntar på något gott? Förresten, tack och lov för ryanair (www.ryanair.com /site/SE) där jag endast betalade runt 650 kr för tur-retur biljett, inklusive reseförsäkring! Helt klart prisvärt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0