Stilla kväll

Idag ska jag ha en lugn hemmakväll. Jag har även lite sömn att ta igen. 7-8 timmars sömn på 2 dygn är inte helt okej. Förutom att ha jobbat idag så har jag även vart i stan och letat efter en ny kamera med min bror. Hittade ett par som verkade intressanta. Min är ju lite kass nu, så de är dags för en ny. Efter det åt vi middag på Pasta Haus i Linné, mums! Har ni aldrig varit där så tycker jag att ni ska gå dit snart. Även om jag blev väldigt mätt efter det skulle det inte sitta fel med lite choklad nu. Haha, bra början på mitt nyttiga år tycker jag. Det skulle inte heller sitta helt fel i att ha någon att mysa med i vintermörkret nu heller! .. Hoppas ni får en trevlig fredagskväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0