Im back, babes!

Heej mina kära läsare! I söndags natt lämnade jag underbara Mallorca och kom tillbaka till ett betydligt gråare och kallare Sverige. Kändes dock skönt att få komma hem, hade nog fått nog utav Magaluf. Mest utav allt saknade jag min säng!

Som sagt så började vi resan i Malaga, där vi var i ca 10 dagar, sedan fortsatte vi till Magaluf, Mallorca. Tanken va att vi skulle jobba där, (vilket vi gjorde som shotgirls) men blev ersatta efter 4 dagar pga att vi låg hemma med feber i 2 dagar. Urselt! Istället så levde vi livet om nätterna och drack goa drinkar, solade på stränderna (de dagar vi orkade ta oss upp) ;) , hyrde en fyrhjuling som vi "råkade" köra lite olagligt, som t.ex på motorvägar som höll hastigheten 80-100km/h när vår maxfart var 50 km/h .. haha. Vi träffade massor av roligt folk från olika delar av världen och fick nya vänner. Vår lägenhet var inte direkt den bästa, men orka klaga! :)

Det blir för mycket att skriva om allt vi gjort, så är det något ni undrar, fråga!

 


PUSS!

Kommentarer
Postat av: Lovisa :)

Vad roligt du verkar haft det! Måste bara fråga hur var det att jobba som shotgirl? roligt, svårt? behövde ni typ nån bartender utbildning?

2009-07-30 @ 11:11:55
URL: http://lollsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0