2 more days to go

På onsdag drar jag till Spanien! Helt underbart! Cant wait. Dock har jag inte börjat packa eller något ännu, jag är alltid ute i sista sekund när det gäller sådant. Men det kan väl inte vara så svårt egentligen. Slänga ner några klänningar, shorts, linnen, skooor. Blir alltid för många skor. Hm..

Ikväll kommer M hit. Mysigt :) Lite synd att jag ska vara borta så länge nu bara.. Vi får väl se vad som händer när jag kommer hem igen. Min dag förövrigt har varit ganska stressig. Vart uppe sen halv 6 imorse, så de ska bli skönt att bara ta de lugnt ikväll!

PUSS

Kommentarer
Postat av: mathilda

jaa visst är dom! Allt bra med dig?

2009-06-18 @ 12:33:55
URL: http://luxueuse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0