Bara 4 gånger till ! ...

Åh herregud, jag trodde att jag skulle dö! Mitt pass blev framflyttat, så jag hann inte till det. Istället tränade jag passet efter som var BodyStep. Det var ingen barnlek det inte haha. Men det känns hur bra som helst nu efteråt. Där kommer man hitta mig varje torsdag i framtiden ;) Mycket credit till tränarna som stod där framme och pushade på oss, hur duktiga som helst! Så himla stolt över mig själv att jag äntligen köpt gymkort, och att jag verkligen använder det. Nästa pass har jag på lördag vid 1 tiden. Är dock inte så säker på att jag kommer att vara allt för pigg på det eftersom jag ska ut på fredag .. Vi får se!

Har ni haft en effektiv dag?

Kommentarer
Postat av: milla

haha ja det skulle jag vilja se att du dyker upp där kl 1.. :P

2009-03-06 @ 09:09:37
Postat av: Malin

Sv: Haha, ne jag orkade inte upp till träningen. Och missade att avboka, så jag får betal 20 spänn ;P

2009-03-08 @ 14:55:27
URL: http://pastpresentfuture.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0