Fit for fight!

Kom hem från träningen nyss, jäklar va roligt det är. Och det känns ju så bra efteråt! Idag tränade jag Body Combat. Jag var uppskriven på reservlistan, men kom med till slut :) Gillar ni kickar, och att slå i luften blandat med träning för magen så är detta något för er. Det är ett svettigt pass som förhoppningsvis kommer att ge en snygg rumpa o slanka ben! Köpte nya tajta träningsbyxor på Stadium ifrån Nike igår, hur snygga som helst. 350 kr gick det på men har tyvärr inte tagit någon bild ännu. I morgon blir det MRL. Har ni något förslag på ett bra pass på Sportlife?

Kommentarer
Postat av: Your Dream Closet

Phis Food ? Har nog aldirg ens hört talas som tror jag :) ska kolla om den finns på affären där jag brukar handla. De är de som är de värsta, att alla smaker inte finns överallt...

2009-03-14 @ 20:03:45
URL: http://yourdreamcloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0