Bättring på G!

Hej babes! Ber om ursäkt för min superdåliga uppdatering! Förhoppningsvis ska det bli ändring på det, men har bara inte haft tiden eller orken för att blogga. Så vad har hänt sen sist?


Valborg spenderade jag tillsammans med tre av mina underbara vänner på Smögen. Vi hade det hur roligt och mysigt som helst. På kvällen blev det utgång på Kanske och Baden i Kungshamn, mycket lyckat! Och dagen efter spenderades i solen vid bryggan på Smögen. Vi åt god mat, solade, promenerade, åt glass och bara njöt av tillvaron!


På lördagen blev det utgång med två andra tjejkompisar och även denna kväll blev lyckad. Dock kanske det blev en drink för mycket, men vad gör det om 100 år ;) Huvudsaken är att vi hade roligt! Söndagen blev hur chill som helst, och spenderades i soffan framför tv:n med pizza :) Så man kan lugnt säga att det har varit en bra lång-helg för mig.


Nu sitter jag på jobbet och har inte fullt lika roligt, och är super hungrig! Dags för frukost snart tycker jag. Det gör det inte heller bättre att jag är hur trött som helst eftersom en viss person höll mig vaken i telefonen tills klockan två i natt. Fast det får han gärna göra om igen ;)


Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0