Im still waiting

Har gått och väntat på att ett paket ska dyka upp på posten de senaste dagarn. Vill ha det nu nu! Vad det är håller jag hemligt tills jag provat den. Men jag kan LOVA er att det är något väldigt intressant och helt fantastiskt! Det kommer att lösa ett stor i-lands problem de flesta tjejer (& vissa killar) har. Det är beställt ifrån London, och finns inte att köpa i Sverige ännu, (känner dock inte till något annat land som har det heller?)

Nyfiken??
Kika in lite senare i veckan om ni vill få reda på vad det är! ;)

Kommentarer
Postat av: Makrill

Åhhh, man tackar! :D Ja, den är lite annorlunda, det är det jag gillar med den :)

Ha en jätte fin kväll och fortsatt bra helg!

Kram

2009-05-16 @ 19:49:40
URL: http://makrills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0