Saturday night

Tänkte berätta lite om min helg. I fredags blev det fredagsmys med Cornelia. Kollade film, åt godis, färsk annanas och naturgodis. Vi såg The unborn, gillar ni att bli sjukt skrämda så är denna något för er! Var ganska bra, och både jag & C fick gömma oss under filten ibland haha. Scaryy!

I lördags var det full rulle! Först skulle jag iväg på släktkalas, o efter det mötte jag upp en kompis en stund och sen blev det spontan utgång med C! Mycket lyckad kväll. Stötte dock på en viss person .. lite skumt! Vi gick iaf till Vasastan först och sedan Park Lane (ovanligt, i know) ;)

Så här såg jag iaf ut i Lördags:







Klänning:
H&M, Nitväst & Skor: Zara,
Nitarmband & Strumbyxor:
Lindex,
Halsband:
Egen gjort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0