Gör vardagen festligare

Jag vill ha värme.  Nu är jag trött på vintern. Det är bara kallt och mörkt, vilket resulterar i att man går runt och känner sig deppig. Det här med att jobba 08-16.30 varje vardag och leva ett "svensson" liv är inte vad jag vill göra. Jag vill känna spänning i mitt liv och alltid ha något att se fram emot. Därför har jag bestämt mig för att göra något åt saken. Idag köpte jag en ny digitalkamera, för att unna mig något. Och jag har även bestämt mig för att boka en resa till London för att hälsa på en vän och uppleva något annourlunda en helg. Om så bara för en stund så är det värt det. Ryanair ska tydligen ha väldigt billiga biljetter för tillfället, om man bokar innan den 5 januari dvs, vilket är imorgon. Jag tycker det är viktigt att man passar på att leva livet medans man kan och som sagt tidigare, inte ta morgondagen för givet. Jag är trots allt bara 19 en gång, eller hur?


Kommentarer
Postat av: Tomic

Just nu har jag en mobil-tävling i min blogg, så vill du vinna en ny mobil så kolla gärna in i min blogg för och se hur du ska göra för och vara med och tävla.

För övrigt önskar jag dig en trevlig dag.

http://tomictomi.se

2009-01-05 @ 11:36:05
URL: http://tomictomi.se
Postat av: Angelica Norman

Jag vill med ha värme, lite halft trött på vinter nu. Allt det roliga är slut, ge oss vår och sommar!

2009-01-07 @ 14:05:18
URL: http://anjelique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0