Du är inte tillräckligt bra

Min helg har varit hur bra som helst. En helg som jag i början av veckan inte hade några större förväntningar på. Fredagen började på Vasastan tillsammans med Julia och några av hennes vänner. Vi stannade kvar där ganska länge för att vi alla hade jätteroligt. Men runt 2 tiden bestämde vi oss för att gå vidare till Park Lane där det gästades av Ministry of sound som jag nämnde i tidigare inlägg. En sjukt lyckad kväll/natt om du frågar mig. Detaljerna håller jag tyvärr för mig själv denna gången.


Lördagen tillbringade jag med Terese, Sara, hennes pojkvän o hans vänner. Träffade först Terese för ett glas vin på Joe Farellis där hon jobbar och mötte sedan upp de andra på BLVD. Väl inne på klubben får jag ett sms av Mr X. Det är verkligen konstigt. Ni vet ett sådant alkolås som de pratas om till mobilen? Jag tror helt seriöst att han har ett sådant, fast ett omvänt. För det verkar som om att han måste ha alkohol i kroppen för att hans mobil i överhuvudettaget ska fungera. Träffade dock inte honom. Efter fredagen skulle det kännas helt fel att träffa honom med alkohol i kroppen. Speciellt när det verkar som om att han bara är ute efter en sak. Och tyvärr killen, jag tror att jag är värd mer än det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0