Förlorad Oskuld

Första blogginlägget någonsin, man kan säg att jag idag förlorade min blogg-oskuld.

På tok för tråkigt att skriva en lång förklaring om vem jag är. Jag kan istället lova er att ni kommer att få lära känna mig igenom mina inlägg här istället.


Javisst (!) finns det hur många bloggar som helst nu och ni undrar säkert varför just min skulle utmärka sig ifrån alla andra och intressera er? Detta kan jag tyvärr inte svara på just nu, men jag kommer att försöka gör mitt bästa för underhålla er med både det ena och det andra. Min blogg kommer främst att bestå av inblickar i mitt liv, mode & shopping eftersom det är något jag älskar, olika tips, resor jag gör och mycket mycket mera!



Ja, helt enkelt allt från the past, present and the future.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0