Inte lätt att välja rätt

Min helg har framkallat en del blandade känslor. En del glada och positiva, men även de där jobbigt negativa känslorna som man bara vill ska försvinna. Fredagen blev verkligen jätterolig. Jag och två vänner började kvällen med att gå till Cheers för omväxlingsskull. Det var över ett år sedan vi var där sist. Visst hade stället förändrats lite, det var inte direkt samma folkgrupp som var där nu som förr, men vi hade det roligt. Vi gick sedan vidare till Victoria, där drinkarna flödade lite för mycket och innan vi visste ordet av det hade var utgången inte lika lugn som vi planerat. Det beslut som jag senare tog har jag fortfarande svårt att bestämma mig för ifall jag gjorde rätt eller inte. Jag träffade Mr X, en kille vars namn jag inte nämner i bloggen då jag inte vet om han vill medverka. Jag följde med honom och hans vänner till Park Lane och allt kändes verkligen hur bra som helst. För tillfället kändes det som jag gjorde rätt i att träffa honom. Men med tanke på vårt förflutna och hur det varit förr, så kanske jag skulle ha åkt hem istället. För visst tar det roliga för eller senare slut och jag vill verkligen inte bli sårad igen. Hur får man huvudet att avgöra sina handlingar när hjärtat tar över? Just nu är jag förvirrad och har ingen aning om vad jag vill.

 

Natten till lördag fick jag endast 4 timmars sömn, då jag var tvungen att vara på ett möte med jobbet klockan ett. Direkt efter det var det hemgång för att snabbt göra mig i ordning för firmafesten på Kajsjul 8 som jag berättade om tidigare. Det var jätte god mat, kabaré och trevligt sällskap. Efter det blev det ännu en utgång med några vänner. Vi hamnade på en klubb som jag inte ens visste fanns, 400 hette den tror jag och låg på baksidan av Storan. En helt okej lördag med andra ord.

Hur var eran helg?

 

 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0