Min helg

Vilken party-helg det har varit. Utgång både fredag & söndag. Japp, ni hörde rätt, en söndag! I fredgas var jag på Park Lane med Ingrid. Dom har ju haft stängt under sommaren så det var premiär i fredags. Sjukt roligt och hur mycket folk som helst! Igår var jag ute med Cornelia & Co. Det blev Hamngatan där vi myste med rosé och efteråt begav vi oss till Berså där vi dansade hela natten. En lyckad kväll :)

Imorgon är också en stor dag. Jag fyller 20! Dock väntar jag med utgången tills på fredag då jag ska ha cocktail-kväll hemma först. Pappa har en bar på övervåningen, så det blir perfekt!

Känner att jag har cravings för sushi igen.. kanske blir en ride bort till sushi-restaurangen.

Puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0