Inget för mig

Om jag ska sammanfatta mina 2 veckor med Naturdiet så kan jag säga; vilket slöseri med tid! Detta var verkligen helt fel diet för mig, eftersom den är så strikt. För det första blir man hungrig efter ca: 2 timmar och för det andra är det inte roligt att behöva dricka sin lunch varje dag. Jag åt Naturdiet som frukost, lunch och mellanmål. Till middag åt jag oftast sallad. Hade man hållt sig lite strikare till Naturdiet än vad jag gjorde hade man nog gått ner mer. Jag gick ner 2 kg, men då fuskade jag även med att gå ut fredag, lördag första helgen, och fredag helgen där på. Utgång = alkohol = inget bra för viktminskningen. Men visst, kan man hålla sig så passar denna diet säkert.

Jag ska istället skaffa gymkort nu i veckan, äta hällsosamt under veckodagarna och med gott samveta kunna unna mig något gott på helgerna. Just bara för att jag vill, och för att livet är för kort för att räkna kalorier!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0