Klipp & mys

Idag ska jag hem till min syster och hennes små tvillingpojkar. Eller små och små, dom börjar ju bli stora nu, snart 3 år. Jag ska nämnligen träda in i rollen som frisör, och klippa min syster. Ett tag funderade jag faktiskt på att välja frisör-linjen när jag skulle välja gymnasium ett par år sedan, men det blev tillslut samhäll/ekonomi linjen eftersom det nog skulle löna sig bättre i framtiden. Jag skulle nog inte ha velat jobba på en vanlig frisör salong i Sverige, utan med kändisar, och det skulle nog ha varit ganska så osanolikt, så det fick bli en annan inriktning. Men ett frisör-kitt med riktiga saxar och sådant har jag faktiskt! :)

 Vad ska ni göra idag? 


Kommentarer
Postat av: ylva

aa visst är den :) supersöt! gärna till bruna ben och snygga klackar!

2009-02-19 @ 00:01:25
URL: http://cync.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0