Today im not on top

Idag vaknade jag upp med med feber och halsont, ush. Jag hatar verkligen att vara sjuk, det är så himla onödigt. Speciellt så nära till helgen, typiskt. Så idag blev det till att somna om och skippa jobbet. Det värsta med att vara hemma och vara sjuk, förutom att det är sjukt tråkigt, är att det aldrig finns något bra på tv. Dags tv är verkligen inget hitt. Antingen så är det tv-shop, någon "ring in och gissa ordet, vinn pengar blabla" show, eller våra bästa år. (som för övrigt gått i all evighet?) Någon som har något tips på vad man kan hitta på när man är hemma och är sjuk?

Detta vill jag ha just nu:



Är väldigt sugen på pannkakor, mums!
   
Sex and the city boxen hade inte vartit helt fel,
då hade jag kunnat fördriva tiden lite iaf!






                                      Ben & Jerry, behöver jag säga något mer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0