Yes, i can

Woho, 3e dagen avklarad! :) Och det sägs ju att de är de tre första dagarna som är de svåraste. Vi får hoppas att det stämmer. Min dag såg ut såhär idag:

Frukost: Pulvermix (choklad)
Lunch: Kycklingsallad från paprika (igen) mums!
Middag: Ready 2 go mix (caffe latté) + en banan

Och självklart massor av vatten till detta!

Det blev kanske lite få mål idag, med jag hann inte med mer. Och nej, jag försöker inte svälta mig själv. Detta är något som jag bara ska prova på i 2 veckor. Det står till och med på paketen att man måste rådgiva med en läkare om man ska fortsätta längre.

Jag har tyvärr inget roligt att berätta idag. Har varit en typisk jobb-dag bara. Hoppas ni haft det roligare!
Kram på er.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0