Beach 2009

Har ni märkt hur ljust det är på morgonen nu för tiden? Lycka! Äntligen ser det ut som om att vi är på rätt spår. Nu är jag så trött på vintern och allt som hör dit. Tjock och jobbig vinterjacka, statiskt hår, mörkt och trist! Ge mig sommar och sol, ljusa färger, sandaler och bruna ben. Men innan det riktigt kan bli sommar så måste jag hinna bli beach 2009 haha. Så idag är det dags för träning igen och denna gången blir det S-challange på Stig Centers anläggning. Ska bli intressant att se vad det kan vara. Håller tummarna för att jag inte kommer att ligga flåsandes på golvet efter halva passet! Nya gymskor skulle jag även behöva, men det är inte det lättaste att hitta ett par av en nättare variant. Som tur är märkte jag att man får 15% rabatt på Intersport under 3 gånger om man har ett Sportlife kort! Kan ju vara värt att ta en titt där. Fast det får nog bli en annan dag, eftersom jag lär vara död efter träningen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0